Apex Legends, fóra de control: 25 millóns de xogadores nunha semana
Días de xúbilo para Electronic Arts e Respawn Entertainment. Apex Legends está a ser un furacán de cifras que só nos seus mellores soños ambas empresas poderían imaxinar. Se o martes falábase de dous millóns de xogadores rexistrados, o venres xa eran dez. Hoxe, son 25 millóns de usuarios os que probaron o novo battle royale. O pico de xogadores simultáneos xa se sitúa en dous millóns.
Como carta de presentación é envexable. Foron uns días veloces nos que Apex Legends coouse da noite para a mañá nas bibliotecas virtuais dunha cantidade inxente de usuarios. O xénero, que xa mostraba unha saúde de ferro con Fortnite, confirma que segue tendo un tirón incrible na comunidade. Ben é certo que a frescura e o segredo co que chegou a obra de Respawn axuda. Agora, a compañía estadounidense ten o labor máis difícil por diante: reter a todos estes xogadores dentro do seu título. Non é un segredo, o propio Vince Zampella, CEO da empresa, confirmouno publicamente.
Un bálsamo para EA
O battle royale do momento supuxo un balón de osíxeno máis que necesario para Electronic Arts. Despois dunha serie de malas decisións e anuncios pouco favorables, a empresa vía como días antes do lanzamento de Apex Legends o seu valor en bolsa caía un 13 %. Hoxe, grazas a esta inxección de adrenalina en forma de FPS, xa recuperou as cifras anteriores ao tropezo económico.
Apex Legends xa está dispoñible para a súa descarga en PC, PS4 e Xbox One a través de Origin, PS Store e Xbox Live. É un título de balde, onde os micropagos están só destinados á compra de cosméticos, e non afectan ao desenvolvemento das partidas.