O Son da Balea, unha aventura na illa de Ons feita en Galicia
Durante a primavera do ano 1983, a illa de Ons é o fogar dunha intrépida adolescente. Naia vive na illa atlántica acompañada do seu pai. Unha vida tranquila e plácida que se verá interrompida pola traxedia, cando a moza insular reciba a noticia desaparición do seu pai durante unha cacería de baleas. Trinta anos despois, aquela nena vive agora lonxe de Ons pero un son inquietante e sorpresivo fai a súa aparición cando regresa á illa que despide a ría de Pontevedra. Misteriosamente, esa Naia adulta é levada de volta á súa infancia, xusto tres días antes de perder ao seu pai.
Son as liñas de presentación de O Son da Balea, un futuro videoxogo con alma galega que espera ver a luz a principios de 2020 e que os seus creadores, Dorna Studio, definen como unha aventura acabará por levarnos, xunto con Naia, aos abismos oceánicos. Beberá das fontes xogables de títulos como Firewatch ou a película Song of the Sea. A súa inspiración visual cabalga entre a fantasía de autores como Tomm Moore (The Secret of Kells) ou o coruñés Urbano Lugrís.
«A nosa intención é desenvoltar un primeiro nivel do videoxogo para poder testealo», explica Daniel Suárez, deseñador principal de O Son dá Balea. «Logo temos previsto realizar unha campaña de financiamento colectivo para ver se entusiasma a idea e recadar o financiamento necesario que permita rematar os niveis restantes».
O proxecto atópase aínda na súa fase inicial e foi presentado este xoves 14 de marzo, na facultade de Informática da Coruña. Ademais, andan a procura de novos colaboradores. Polo momento, conta cun equipo multidisciplinar conformado por Daniel Suárez, Gabriel Parada no apartado musical e sonoro, Estrela Páramos, como creadora dos da arte conceptual; e Javier Llinares, Sergio Caridad, artistas visuais; e e Mario Meitín, animador.