Actualidade Red Dead Redemption 2 presenta problemas de lanzamento en PC

Red Dead Redemption 2 presenta problemas de lanzamento en PC

Era un segredo a voces que Red Dead Redemption 2 chegaría nalgún momento a PC. E ese momento chegou, onte, o 5 de novembro, coa saída do gran título de Rockstar. Ora ben, semella quechega con problemas.

En primeiro lugar, moitos están a sufrir conxelacións durante as partidas, intres nos que a imaxe se detén pero o audio aínda se reproduce. Doutra banda, son moitos outros os que advirten que non poden sequera iniciar o xogo, xa que quedan estancados na pantalla de inicio ou que mesmo o launcher de Rockstar non responde correctamente. E, por suposto, existen fallos fatais, como os reportados por algúns xogadores bloqueados en pantallas de carga infinitas.

Rockstar recibiu todos estes reportes e compartiu unha serie de consellos e modificacións a seguir se se queren evitar ou solucionar este tipo de problemas. Tanto na súa páxina web oficial como neste fío de Reddit poderedes atopar algunha posíbel solución a estes fallos.

Juan Sanmartín
Juan Sanmartín

Colaborador de Morcego. Videoxogos, deporte, cómics ou cine son as miñas paixóns.

2Comentarios
    • darker
    • En: 06 de Novembro de 2019

    Hola, me sale que hay fallos en el directorio de la carpeta del juego, he reinstalado el launcher, reinstalado el juego a pesar de sus 120 gb, reseteado las cuentas del launcher, antes de que se me instalara el juego vi que me mandaron de la aplicacion de geforcee xperience una actualizacion y la instale antes de jugarlo, he mirado compaibilidades y ejecutado en administrador pero nada, el dia 5 pude jugarlo 4 horas cuando salió, cumplo de sobras los requisitos minimos ara jugarlo y habia muchos problemas con los fps, muchos bajones cuando cargaba ciudades, aunque este al minimo y cumpla requisitos todavia hay que optimizarlo, porque juego en medio altos el gta v y no tengo esos problemas, y eso que tenia todo al minimo, sombras sin filtro antisotropo, ni reflejos ni nada, sin vulkan, sin triple bufer ni nada, hoy ya me aparecia ese mensaje una y otra vez.. solo se puede contactar a rockstar mediante telefono pero conocen algun email donde mandarles la informacion?

    Responder
    • Juan Sanmartín

      Buenas! La solución que te podemos ofrecer es la que viene en la propia noticia, con los enlaces de los consejos de la propia Rockstar sobre cómo solucionar estos problemas.

      En cualquier caso, no parece que tengan un e-mail al que enviar peticiones de ayuda pero te dejamos el enlace de la página oficial sobre Red Dead Redemption 2, que responde a dudas frecuentes de los usuarios como las que puedes tener tú. Esta es: https://support.rockstargames.com/es/categories/115001624507

      Unha aperta!

      Responder
Deixar un comentario

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *