Death Stranding tería finalizada a súa historia pero aínda se está a pulir o seu mundo
O misterio que rodea o próximo xogo de Hideo Kojima, Death Stranding, roza o absurdo tal e como os usuarios de foros e redes sociais foron comentando ao longo dos últimos meses. Sábese que é unha aventura de mundo aberto, aínda que os seus crípticos tráileres e as súas descoñecidas mecánicas non permiten saber con exactitude que faremos ou que non faremos durante o tempo que dure a partida.
Nunha entrevista publicada esta semana a J-Wave, o director xaponés revelou algúns detalles sobre o desenvolvemento do videoxogo. O primeiro ten que ver coa súa historia, unha narrativa que estaría xa totalmente finalizada, o que dalgunha maneira confirma un avanzado estado de xestación. O segundo aspecto que Kojima comentou é que aínda queda por puír o mundo como tal, un proceso longo ao tratarse dun terreo aberto de gran magnitude. Segundo as súas palabras, todos os días proba o xogo e “pide cambios”. Ao parecer, Death Stranding sufriu un leve atraso na súa produción ao deterse con estes detalles.
Cuestionado por unha posible data de lanzamento ao mercado, ou mesmo interna, imposta por el mesmo, asegura que, aínda que hai un día estimado como máximo para entregar o título, non entregará un xogo que non alcance as súas esixencias. Con todo, ter unha data máis ou menos definida, a pesar de que non sexa pública, axúdalle a centrarse no obxectivo e a non traballar de maneira infinita no tempo.